Monday 30 January 2017

Առաջարկում եմ կարդալ (A Cold Day For Murder)

Image result for dana stabenow a cold day for murder

A Cold Day For Murder 
Dana Stabenow 



Այս գիրքը ցավոք սրտի գրադարանում չկա։ Այն ձեռք եմ բերել գրախանութից։ Գիրքը քսան հատորից է, որից միայն առաջինն եմ կարդացել, բայց շուտով  կկարդամ նաև երկրորդը։ Գրքի վերնագրից արդեն հասկանալի է, որ այն դետեկտիվ ժանրի է։ Այս անգամ,  մի քիչ երկար ժամանակ պահանջվեց, որպեսզի վերջացնեմ գիրքը։ Այն այդքան էլ երկար չէր, ուղղակի գրքի սկզբում գրողը շատ-շատ էր ձգձգում, ինչը ինձ դուր չեկավ։ Ընդհանրապես գիրք կարդալուց առաջ միշտ համացանցում փնտրում եմ նրա վերլուծությունը։ Եվ բոլոր վերլուծություններում ասվում էր, որ գրողը չափից շատ է ձգում կամ էլ այդպես է թվում։ Ասվում էր նաև, որ սկզբում մի քիչ ձանձրալի կլինի, բայց մի փոքր կարդալուց հետո այն հետաքրիր կդառնա։ Գրքի բառապաշարը հարուստ էր և շատ դժվար։ Գիրքը այնքան էլ մեծ հետաքրքրությամբ չկարդացի, բայց շատ սիրեցի հերոսներին. նրանք բոլորն էլ նման էին բնավորությամբ, և դա ինձ շատ դուր եկավ։ Գրքում տեղի ունեցող իրադարձությունները տեղի էին ունենում Ալակայում, որտեղ նաև ծնվել էր գրքի հեղինակը՝ Dana Stabenow-ը։ Գրքում  շատ էին բնության նկարագրությունները, որոնք տեղ-տեղ մի քիչ ձանձրալի էին դարձնում գիրքը։ Բայց շատ հաճելի էր, քանի որ պատուհանից դուրս ձույն էր տեղում, և ձյուն էր տեղում նաև գրքում, բայց ես տանը տաք-տաք նստած էի։ Կառաջարկեմ բոլորին կարդալ այս գիրքը։ 

No comments:

Post a Comment