Saturday 17 January 2015

«Ես կարողանում եմ» ստուգատես .Մայրենի


·           Կարողանում                                                                                                                                       եմ ընթերցելներկայացնում եմ հետևյալ ստեղծագործությունները (գրել վերնագրերըդնել հղումները դուրս գրած հատվածների վրա)

Վիլյամ Սարոյան «Մարդկային կատակերգություն»Ակսել Բակունց «Մթնաձոր»Ամանորյա առակ երջանկության մասինԻնչպես դիմավորել ամանորըԻնչպես դիմավորել 2015 ամանորը ,Լեոնարդո Դավինչի «Արծիվն ու մեծահոգությունը», Երգի հրապույրըԱռջի ծառայությունըՍպասումՀոգևոր զարգացման խարույկ, Վահան Թոթովնց «Քույրեր» ,Վահան Թոթովենց «Քրիստինե» ,Սևանի ԱստվածաայրըՊայմանք տղայոց ընտրութեան, Ուշինարա, Կանաչ եղևնին:

 

 

 


·           կարողանում եմ վերլուծել իմ կարդացած ստեղծագործությունները (դնել հղումները վերլուծությունների վրա) կարողանում եմ հիմնավորված կարծիքներ արտահայտել (դնել հղումները կարծիքների վրա)
1 2 3

կարողանում եմ գեղարվեստորեն շարադրել մտքերս (դնել հղումները)
կարողանում եմ շարադրել մտքերս (դնել հղումները)

·           կարողանում եմ բերանացի ներկայացնել բանաստեղծությունները (բեմումտեսաֆիլմով)
·           1