Sunday 2 October 2016

Նախագծային թե առարկայական ուսուցում

Image result for self learningԵս այսօր նկատեցի և հասկացա, որ մենք ենք մեր ուսուցիչները, և միակ սովորելու ձևը դա ինքակրթությունն է։ Նախագծային ուսուցման լավ կողմերը այն է, որ դու էս քո ուսուցիչը , դու ինքդ ես ընտրում քո անելիքը, ընտրում ես այն ինչը քեզ հետաքրքրում է և կատարում ես այն։ Դա նշանակում է, որ երբեկ չես ձանձրանա քո աշխատանքից, միշտ նորանոր բաներ ես սովորում։ Նախագծային ուսուցումը նման է ինքնակրթության։
Բայց այն նաև ունի իր վատ կողմերը։ Լինում են ժամանակներ , երբ զգում ես որ ձանձրացելես աշխատանքիցդ Մի խոսքով ինքնակրթությունը այդքանել հեշտ չէ, բայց մենք զգում ենք նրա դժվարությունը, երբ շատենք խորանում դրա մեջ, բայց չէ որ մեր ամբողջ կյանքն է դրա հաշվին։Դու էս միշտ քո ուսուցիչը։ Երևի քո ամբողջ կյանքում ուցուցչըու դեր տանելն է հոգնեցուցիչ։Մեր դպրոցի լավագույն հնարավորություներից մեկը որ մեզ տրվում է այն է, որ մենք միշտ ունենք ընտրություն։ Մենքենք մեր կյանքի տերը և ընտրություն ունենալը մեր կյանքի նվերներց է։ Մի խոսքով Մենք կարողենք ընտրել այս երկուսից մեկը։ Երկորդ ընտրությունը ավելի պարզ է , անումես այն ինչ քեզ հանձնարարված է, բայց ով ասեց, որ պիտի սահմանափակվես այդ ամենով։ դու էլի կարողես ինքնակթրությամբ զբաղվել։ Ինձ թվում է, որ առարկային ուսուցումը ավելի լավն է։

No comments:

Post a Comment