Ես կարողանում եմ I կիսամյակ


Привет,  я Нанор Ованнисян .  Мне 11 лет. Я учусь  в Средней  школе в 6-2 классе. Я очень люблю танцевать . Я увлекаюсь танцами   . 
 Я умею делать переводы, презентации  Летние каникулыУмею читать, но затрудняюсь   понимать .​
Project-I can







1.I can write compositions in English
1 2 3 4 5                                               
2.I can read English texts
1
3.I can listen and understand
1
4.I can make presentations
1 2 3
5.I can make films

1

Արվեստ.Ես կարողանում եմ
Այս տարի մենք եկել ենք միջին դպրոց և անցնում ենք արվեստ դասաժամը
Ես կարողանում եմ տարբերել արվեստի տեսակները` Թատրոն, , պար ,կինո, ճարտարապետություն, , քանդակագործություն, նկարչություն,պոեզիա և երգ:

Ես կարողանում եմ պատրաստել ուսումնական նյութեր հանձնարարված Լուվր , Թանգարաններ:Դասերի ժամանակ մենք լսում են դասական, հոգևոր և այլ տեսակի երաժշտություն՝ Բեթհովենի, Մոցարտի, Չայկովսկիի, Բախի,Կոմիտասի և այլն:Ընկեր Մերին մեզ խորուրդ է տալիս , որ մենք ամեն քնելուց առաջ լսենք դասական երաժշտությունը, քանի որ երբ լսում ենք այդպիսի երաժշտություն  մեր հոգին մաքրվում է



«Ես կարողանում եմ» ստուգատես .Մայրենի
·           Կարողանում եմ ընթերցելներկայացնում եմ հետևյալ ստեղծագործությունները (գրել վերնագրերըդնել հղումները դուրս գրած հատվածների վրա)

Վիլյամ Սարոյան «Մարդկային կատակերգություն»Ակսել Բակունց «Մթնաձոր»Ամանորյա առակ երջանկության մասինԻնչպես դիմավորել ամանորըԻնչպես դիմավորել 2015 ամանորը ,Լեոնարդո Դավինչի «Արծիվն ու մեծահոգությունը», Երգի հրապույրըԱռջի ծառայությունըՍպասումՀոգևոր զարգացման խարույկ, Վահան Թոթովնց «Քույրեր» ,Վահան Թոթովենց «Քրիստինե» ,Սևանի ԱստվածաայրըՊայմանք տղայոց ընտրութեան, Ուշինարա, Կանաչ եղևնին:

 

·           կարողանում եմ վերլուծել իմ կարդացած ստեղծագործությունները (դնել հղումները վերլուծությունների վրա) կարողանում եմ հիմնավորված կարծիքներ արտահայտել (դնել հղումները կարծիքների վրա)
1 2 3

կարողանում եմ գեղարվեստորեն շարադրել մտքերս (դնել հղումները)
կարողանում եմ շարադրել մտքերս (դնել հղումները)

·           կարողանում եմ բերանացի ներկայացնել բանաստեղծությունները (բեմումտեսաֆիլմով)
·           1


 Ընտրության Գործունեություն

 Այս կիսամյակ ես ընտրել եմ Դիզայն-մոդելավորում ընտրությամբ գործունեությունը: Սովորել եմ կարել կարի մեքենայով, ձևել, բլանդել: Կարողանում եմ կարել տար եր ձեռքի կարատեսակներ՝ օղակկար, խաչկար, թեքկար, գծափոխանցմանկար, բլանդկար, գաղտնակար: Ձևել և կարել եմ ինձ համար բլուզ, գոգնոց, պայուսակ, մազակալ, ամանորյա խաղալիքներ, հացաման, բարձիկ, բռնիչ, հեռախոսի պատյան: Պատրատելեմ դիմակ, թևնոց, օձիք: Մեդիարուրբաթին, որը նվիրված էր ընտրությմ բգործունեությանը ցուցադրեցի իմ կարած գոգնոցը և պայուսակը: Առայժմ այսքանը ինչ ես կարողանացել եմ սովորել և կատարել այս կիսամյակի ընթացքում:​




Մաթեմատիկա

Ես կարողանում եմ 

Տես այստեղ

Բնագիտություն


Ես կարողանում եմ



1.      Բացատրել կյանքի առաջացման պատճառը երկրի վրա (որովհետև երկրի վրա կա ձգողական ուժ, օզոնային շերտի առկայությունը, մթնոլորտային շերտ երկրի և արեգակի բարենպաստ հեռավորությունը:
2.      Տարբերել ամպերի տեսակները՝ Կույտավոր, շերտավոր, փետրավոր և ըստ դրանց տեսակների կազմել որոշակի կարծիք սպասվող եղանակի մասին:
3.      Տարբերել քամիների տեսակների ՝ բրիզներ, մուսոններ և ճիշտ կազմակերպել իմ հանգիստը ծովափում կամ լողափում:
4.      Տարբերել լուսնի փուլերը և բացատրել դրանց ազդեցությունները:
5.      Բացատրել փաթիլների տարբեր լինելու պատճառը:
6.      Բացատրել բույսերի դերը բնության մեջ և մարդկանց կյանքում, գիտաքցելով նրանց նշանակությունը շրջակա միջավայրը, կազմակերպում եմ շրջակա միջավայրի մաքրման աշխատանքներ , փորձում կանաչապատել նրան:
7.      Տարբերել ֆիզիկական և քիմիական երևույթները:
Ֆիզիկական երևույթներ
Ապակի ջարդվել, կտորը պատրել, սառույցի հալվելը, փայտը կոտրելը, ձյան հալվելը, ցող առաջանալը:
Քիմիական երևույթներ
Փայտ այրելը, մոմի այրվելը, թղթի այրելը, սեղան այրելը:
8.      Տարբերել և բնութագրել՝ հիմքեր,օքսիդներ, թթուներ և աղեր: Բերել կենցաղում հանդիպող օրինակներ:
Օքսիդները օգտագործում են խեցեգործության մեջ, հիմքերը շինանույթի մեջ, Աղերը օգտագործվումեն սննդի մեջ և օգտագործում են հրուշակեղենի արտադրության մեջ, թթուները օգտագործում են պայթուցիկների արտադրության մեջ:
9.      Տարբերել ձգողականության, առանգկանության, մարմնի կշռի:
10.  Տարբերել հավասարաչափ և անհավասաչափ  շարժումները և բերել օրինակներ
Քար և թուղթ, օթապարիկ և ինքնաթիռ, մեքենան և մարդ:
Այս ամենի վերաբերյալ կարողանում եմ համանցանցից գտնել տեղեկություններ, աշխատել տարբեր ծրագրերով՝ Power Point , Movie Maker, Microsoft Word: Պատրաստել ուսումնական նյութեր


1 2 3 4 5

Պատմություն






Ես կարողանում եմ
 

Ես կարողանում եմ թվարկել,սահմանել, ապացուցել, հիմնավորել, համեմատել, շարադրություն:

Ապացուցել

Ապացուցելոր Հին Միջագետքի դպրոցական ծրագրում կար ,,Մաթեմատիկա,,առարկան:

Պեղումների ժամանակ հայտնաբերել են աղյուսե դասագրքերը ևմաթեմատիկական խնդիրները երեխաների համարԱյս փաստը ապացույց էորՀին Միջագետքում կա Մաթեմատիկայի առարկա:

Շարադրել

Շարադրել ,,Էնեական,, պոեմի բովանդակությունը

Էնեական-ը լատիներեն գրված էպիկական պոեմ է որը հեղինակել է հռոմեացիբանաստեղծ Վերգիլիոսը։ Պոեմում էպիկական լայն կտավի վրա պատմվում էհռոմեացիների ծագմաննրանց առասպելական նախահոր՝ Էնեասիթափառումներիքաջագործությունների և հերոսական կերպարի մասին։ Պոեմըբաղկացած է 12 գրքիցորոնց վերջնական տեսքի բերել հեղինակը չի հասցրել։Պոեմի առաջին վեց երկերը պատմում են Էնեասի թափառումներիիսկմյուսները՝ Իտալիայի բնիկների հետ նրա ունեցած կռիվների մասին։Հատկապես հռչակավոր է պոեմի այն հատվածըորտեղ պատմվում էԿարթագենում Էնեասի ապաստանելու և Դիդոնե թագուհու հետ նրա սիրայինկապի մասին։

Թվարկել

Թվարկել Մեծ Հայքի աշխարհները:

Մեծ Հայքի մասերն են

  1. Բարձր Հայք
  2. Ծոփք
  3. Աղձնիք
  4. Տուրուբերան
  5. Մոկք
  6. Կորճայք
  7. Պարսկահայք
  8. Վասպուրական
  9. Սյունիք
  10. Արցախ
  11. Փայտակարան
  12. Այրարատ
  13. Ուտիք
  14. Գուգարք
  15. Տայք

Հիմնավորել

Հիմնավորել անցյալն իմանալու անհրաժեշտությունը

Անցյալը մեր կենսագրությունն է այդ իսկ պատճառով ամեն մարդ պետք է իմանաիր կենսագրությունըայսինքն մեր պատմությունը:

Սահմանել

Սահամանել… Դեմոկրատիա… Օլիմպիական խաղեր…  հասկացողություններ:

Սահմանելհիմնել
Դեմոկրատիա-ժողովրդավարություն
Օլիմպիական խաղերխաղեր որոնց մասնակցում եմ տարբեր երկրներ:
Պատմել հին հունաստանի դիցաբանության մասին: