Thursday 16 April 2020

Կարդում ենք Ալիսիա Կիրակոսյան

Alicia Ghiragossian - Posts | FacebookՉգիտեմ ինչու, երբ իմացա Ալիսիա Կիրակոսյանի ծննդավայրը Կորդովան է, աչքերիս մեջ մի ակնթարթ փայլ երևաց։ Սփյուռքահայ բանաստեղծներից է դա երևի գալիս։ Քանի որ ինչ որ տեղ ունենում ես հնարավորություն կարդալ նրանց երկու կամ ավելի լեզուներով։ Եվ ես կարծում եմ լեզուն քեզ փոխում է։ Եթե դու անգլերեն ես գրում, ինչ որ տեղ ուրիշ ձև ես խորհում։ Իսկ երբ գրում ես իսպաներենով՝ ուրիշ, հայերենով ՝ ուրիշ։ Չգիտեմ ինչու եմ այսպես մտածում։ Բայց երբ նայում ենք գրողների, ովքեր ստեղծագործել են մեկից ավել լեզուներով տեսնում ենք առկա ինչ-որ տարբերություն։ Երևի ինձնից է, տարբեր լեզուներով տարբեր եմ ընկալում ստեղծագործությունը։ Սակայն հնարավոր է նաև իրենցից է։


 





Կարող ես նաև լսել ձայնագրությունները իսպաներենով։ 

No comments:

Post a Comment