Saturday 17 January 2015

Ամառային արկած




Ինձ համար այս ամառ  շատ յուրահատուկ  ամառ է եղել:  Այս տարի ես հանդիպեցի իմ լավագույն ընկերներին, որոնց հետ չէի հանդիպել  երկար ժամանակ:  Հիմա ես ձեզ կպատմեմ այս ամառվա իմ արկածային օրերից:
Ես և իմ լավագույն ընկերուհին՝ Անուշը,  հանդիպեցինք: Մենք լողացանք լողովազանում, խաղացինք վալլեբոլ և այլն: հետո մենք գնացինք օպերա: Այնտեղ հանդիպեցինք իմ ընկերներներին և իրար հետ խաղացինք: Երբ արդեն շատ հոգնեցինք, ես և Անուշը վերադարձանք տուն: Իսկ իմ մտքում մի միտք ծագեց: Անուշը համաձայնեց և զանգեց իր մայրիկին, թույլտվություն վերցրեց, որ գիշեր մեր տանը գիշերի:
Եւ այսպես, մենք արթնացանք խաղացինք, խաղացին և խաղացինք: Արդեն իրիկուն էր  և մենք պետք է գնայինք օպերա: Ես ու Անուշը որոշեցինք իջնել լողավազան և խաղալ: Հանկարծակի իմ ոտքը սայթաքեց, և ես ընկա լողավազանի մեջ:  Եւ այսպես, մենք գնացին օպերա և նորից խաղացինք:

Այսպիսով, իմ ամառային արկածը ավարտեց: